معرفی 10 بهترین کیبورد برای تایپ سریع اندروید

بهترین کیبورد برای تایپ سریع اندروید

اکثر ما هنگام تایپ در تلفن همراه اندروید خود از کیبورد دیفالت و از پیش نصب شده دستگاهمان استفاده می کنیم. این در حالی است که در فروشگاه های اندروید تعداد بی شماری کیبورد جهت دانلود و استفاده کاربران وجود دارد. اما کدام یک از این کیبود ها مناسب ترند و کاربرد بیشتری داردند؟ ما در اینجا لیستی از معتبرترین، امن ترین و بهترین کیبورد برای تایپ سریع اندروید آماده کرده ایم تا به عنوان گزینه ای غیر از کیبورد پیش فرض موبایل اندروید خود داشته باشید.

اما قبل از این بهتر است روش های تایپ سریع با گوشی بدانید که پیش تر در مقاله ی 7 راه تایپ سریع با گوشی بدان پرداختیم.

بهترین کیبورد برای تایپ سریع اندروید

1- SwiftKey

SwiftKey در لیست بهترین کیبورد برای تایپ سریع اندروید جای دارد و جایگزینی مناسب برای صفحه کلید پیش فرض شما است. به طور کلی، می تواند تایپ در تلفن همراه شما را بسیار آسان و سریع کند. کیبورد SwiftKey توسط شرکت مایکروسافت توسعه داده شده است و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد.

این برنامه صفحه کلید اندرویدی، دارای قابلیت پیش بینی کلمات است و به طور هوشمندانه الگوی تایپ شما را می آموزد و با آن سازگار می شود. از دیگر ویژگی های SwiftKey تنوع ایموجی ها و GIF ها است. همچنین می توانید از بین صدها تنوع موجود، تم مورد نظر خود را انتخاب کرده و یا حتی یک تم شخصی ایجاد کنید.

 

بهترین کیبورد برای تایپ سریع اندروید

 

2- Fleksy Keyboard

این برنامه سریع ترین گزینه موجود در بین کیبورهای اندروید می باشد. Fleksy دارای ویژگی تنظیم خودکار و پیش بینی کلمات است تا بتوانید در مدت زمان کمتر و با دقت بیشتر تایپ کنید. علاوه بر این، کاربران می توانند میانبرهایی ایجاد کنند و یک ردیف شماره به آن ها دسترسی داشته باشند.
همچنین بیش از 50 نوع تم رنگارنگ و بیش از 800 ایموجی و GIF دارد و از حدود 40 زبان مختلف پشتیبانی می کند. این برنامه صفحه کلید اندرویدی از یک سیاست حفظ حریم خصوصی پیروی می کند در نتیجه بدون اجازه شما هیچ گونه اطلاعات شخصی در آن ذخیره نمی شود.

 

بهترین کیبورد برای تایپ سریع اندروید

3- Gboard

هر چیزی که از بهترین کیبورد برای تایپ سریع اندروید توقع دارید در Google Keyboard یافت می شود. سرعت، قابلیت اطمینان، تایپ با کشیدن انگشت، پیش بینی متن، تایپ صوتی و هر آن چیزی که میخواهید را می توانید در این برنامه پیدا کنید.

Gboard دارای طراحی مینیمالیستی است که بسیار کارآمد و مرتب می باشد. دارای چندین تم، قابلیت اضافه کردن یک تصویر شخصی به عنوان پس زمینه صفحه کلید، صدای متن و تشخیص شکلک های دستی است و از بیش از 100 زبان مختلف پشتیبانی می کند.

 

بهترین کیبورد برای تایپ سریع اندروید

 

4- Chrooma Keyboard

Chrooma تقریباً شبیه به صفحه کلید Google Keyboard است. شما می توانید تمام ویژگی های اساسی مانند تایپ با کشیدن انگشت، تغییر اندازه صفحه کلید و پیش بینی کلمات را در آن پیدا کنید. همچنین ویژگی Night به این برنامه اضافه شده است که با فعال کردن آن، رنگ صفحه کلید به حالت شب تغییر می کند، با تنظیم تایمر این حالت می توانید مدت زمان خاصی را برای Night Mode مشخص کنید.

نکته جالب در مورد برنامه صفحه کلید Chrooma، تطبیق رنگ آن است. یعنی می تواند به طور خودکار با رنگ برنامه ای که از آن استفاده می کنید سازگار شود این باعث می شود که صفحه کلید مانند بخشی از برنامه به نظر برسد.

 

بهترین کیبورد برای تایپ سریع اندروید

 

5- Grammarly

Grammarly یکی دیگر از موارد لیست بهترین کیبورد برای تایپ سریع اندروید است که در هنگام ارسال پیامک به زبان انگلیسی گرامر صحیح جملات را چک می کند. این ویژگی در زمان مکالمات حرفه ای و ارسال ایمیل در تلفن هوشمند به کمک شما می آید. جدا از ویژگی املایی و گرامر چک، دارای طراحی بصری دلپذیر است که می توانید آن را به حالت دارک مود نیز تغییر دهید.

 

بهترین کیبورد برای تایپ سریع اندروید

 

6- Go Keyboard

این صفحه کلید دارای طراحی ساده و مینیمالیستی است که از زبان های مختلف پشتیبانی می کند. شامل فرهنگ لغت یکپارچه است و می تواند هر کلمه را به هر زبانی برای شما ترجمه کند. بیش از 1000 تم مختلف، ایموجی، GIF و فونت دارد. این صفحه کلید رایگان است اما نقطه ضعف آن وجود تبلیغات و برخی از خرید های داخل برنامه است.

 

بهترین کیبورد برای تایپ سریع اندروید

 

7- Touchpal Keyboard

بیش از 500 میلیون کاربر در سراسر جهان Touchpal را بهترین کیبورد برای تایپ سریع اندروید می دانند. این برنامه کلیه ویژگی های لازم مانند GIF، شکلک ها و ایموجی ها، تایپ صوتی، تایپ کردن با کشیدن دست روی کیبورد، تصحیح متن، پیش بینی متن و پشتیبانی چند زبانه را دارا است.

ویژگی های اضافی آن قبلیت تشخیص صدا است و علاوه بر این، فروشگاه داخلی کوچکی را در اختیار شما می گذارد تا بتواند افزودنی ها و تبلیغات را اداره کند.

 

بهترین کیبورد برای تایپ سریع اندروید

 

8- Facemoji Emoji Keyboard

اگر می خواهید ایموجی های جذاب ارسال کنید، Facemoji برنامه صفحه کلید مناسب برای تلفن Android شما است. بیش از 3600  GIF، ایموجی و شکلک در این برنامه وجود دارد که اغلب آن ها جدید و پر طرفدار است. همچنین شما می توانید با عکسهایتان، ایموجی های مخصوص به خود را ایجاد کنید.

 

بهترین کیبورد برای تایپ سریع اندروید

 

9- AnySoft Keyboard

AnySoft یک صفحه کلید open-source برای اندروید است که در جمع آوری داده های آن بسیار دقیق عمل می کند. این برنامه کم حجم حریم خصوصی کاربران را حفظ می کند، علاوه بر آن از تم های زیبا، پشتیبانی چند لمسی، حالت صرفه جویی در مصرف انرژی و موارد دیگر بهره می برد.

بهترین کیبورد برای تایپ سریع اندروید

 

 

10- Simple Keyboard

یکی از کیبوردهای ساده کم حجم برای اندروید Simple Keyboard است. این برنامه فقط دارای ویژگی های اساسی یک کیبورد است و قابلیت های ویژه ای ندارد. اگر به دنبال یک کیبورد ساده این برنامه برای شما کافی است.  این برنامه از چندین زبان پشتبانی می کند، می توانید رنگ دلخواهتان را برای آن انتخاب کنید، ارتفاع صفحه کلید را تنظیم کنید و ردیف جداگانه اعداد در بالای کیبورد داشته باشید.

 

بهترین کیبورد برای تایپ سریع اندروید

 

تمامی کیبورد های معذفی شده در این مقاله را می توانید از فروشگاه گوگل دانلود و نصب کنید.

به نظر شما بهترین کیبورد برای تایپ سریع اندروید کدام است؟ داشتن کدام ویژگی ها برایتان اهمیت بیشتری دارد؟ نظرات خود را در بخش زیر با ما در میان بگذارید.