۵ روش ساخت پایه نگهدارنده موبایل در ۱ دقیقه + تصویر

هولدر موبایل

با به وجود آمدن انواع تلفن های هوشمند و افزایش عملکرد آن ها، هولدر یا همان پایه نگهدارنده موبایل به یکی از لوازم مورد نیاز تبدیل شده است. همه ما علاوه بر انجام امور روزمره و معمول مثل برقراری تماس، ارسال پیامک، تماس های ویدئویی و… امور دیگری مثل عملیات پرداخت، خرید آنلاین، گوش دادن به موسیقی و… را با استفاده از موبایل انجام می دهیم. حال آن که تا مدتی قبل برای خرید باید به فروشگاه ها و برای هر عملیات پرداخت به بانک یا دستگاه های خودپرداز مراجعه می کردیم و یا برای گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه خود یک موزیک پلیر به همراه داشتیم.

تماشای فیلم های آموزشی، سریال و یا فیلم های سینمایی از دیگر کارهایی است که با موبایل خود به آن می پردازیم و به جای اینکه فیلم های مورد نظر را از کامپیوتر، لپ تاپ و یا تلویزیون تماشا کنیم، ترجیح می دهیم در موبایل خود و در هر مکان دلخواه، این کار را انجام دهیم. اما قطعا نگه داشتن گوشی موبایل در مدت زمان طولانی برای تماشای فیلم و برقراری تماس ویدئویی با دوستانتان در حال آشپزی یا رانندگی، کار دشواری است.

در این زمان نیاز به پایه نگهدارنده موبایل بیشتر احساس می شود. چرا که می توانید موبایل خود را روی یک هولدر موبایل قرار داده و از آن استفاده نمایید. خوشبختانه انواع استند و پایه نگهدارنده موبایل و تبلت طراحی و تولید شده که شما می توانید یکی از انواع مدل های آن ها را تهیه کرده و به سادگی آن ها را در محل مورد نظر خود نصب کنید. انواع هولدر موبایل برای ماشین وجود دارد که می توانید آن ها را روی داشبورد، شیشه و حتی درچه هوا یا  سی دی پلیر قرار دهید.

اما اگر قصد خرید یک هولدر موبایل ندارید، می توانید خودتان با استفاده از لوازمی که در منزل دارید یک پایه نگهدارنده بسازید و از آن در شرایط مورد نیاز استفاده کنید. با ما در این مطلب همراه باشید تا بتوانید در ۳۰ ثانیه یک هولدر موبایل بسازید.

ساخت پایه نگهدارنده موبایل

۱- با استفاده از گیره کاغذ

تصاویر زیر آموزش مراحل ساخت یک نگهدارنده موبایل به صورت مرحله به مرحله است.

 

پایه نگهدارنده موبایل

پایه نگهدارنده موبایل

 

۲- با استفاده از گیره کاغذ و مقوا

تصویر زیر یک روش ساده دیگر برای ساخت یک پایه نگهدارنده موبایل با استفاده از گیره کاغذ و مقوا است.

 

۳- ساخت هولدر موبایل با چوب بستنی

تنها با چند عدد چوب بستنی می توانید یک هولدر موبایل ساخته و با رنگ آمیزی آن را زیبا کنید.

هولدر موبایل

۴- پایه نگهدارنده موبایل با تکه چوب

این نوع هولدر با یک یا دو تکه چوب ساخته شده و تنها کافی است امکان تراشیدن قسمت کوچکی از این دو قطعه را داشته باشید.

همچنین می توانید با دو تخته نازک نیز یک پایه نگهدارنده موبایل عالی به شکل زیر بسازید.

۵- ساخت پایه نگهدارنده موبایل با مقواهولدر موبایل

با استفاده از روش هایی که در این مطلب بیان شد، شما می توانید به سادگی پایه نگهدارنده ای به شکل دلخواه خود تولید کرده و آن را در محل مورد نظر خود قرار دهید. شما چه روش هایی برای ساخت پایه نگهدارنده پیشنهاد می کنید؟ نظرات خود را در همین صفحه به اشتراک بگذارید.