تبدیل پی دی اف به ورد با استفاده از 5 روش ساده

تبدیل پی دی اف به ورد

معمولاً برای انتشار متن ها از فرمت پی دی اف استفاده می شود تا قابل تغییر نباشد و از بهم ریختگی آن ها در کامپیوتر های مختلف جلوگیری شود. از آنجا که pdf ها برای این منظور طراحی شده اند ویرایش آن ها کار ساده ای نیست. برای ویرایش می توانیم آن را به فرمت ورد تغییر دهیم و تغییرات مورد نظر خود را روی متن اعمال کنیم. روش های مختلفی برای تبدیل پی دی اف به ورد وجود دارد تا بتوانیم متن خود را بدون بهم ریختگی و به آسانی به ورد تبدیل کنیم. ما در اینجا 5 روش تبدیل pdf به word را به شما معرفی می کنیم:

5 روش تبدیل پی دی اف به ورد

1- تبدیل pdf به word با استفاده از نرم افزار های ویندوز 

یکی از روش های تبدیل پی دی اف به ورد استفاده از نرم افزار هایی است که این کار را بدون بهم ریختگی متن شما و به آسانی انجام می دهند. از نرم افزار های معروف و قوی در این حوزه می توان به نرم افزار Adobe PDF Converter اشاره کرد که دارای امنیت بالایی بوده و رابط گرافیکی مناسب برای تمامی کاربران با هر سطحی دارد. نرم افزار دیگری که برای این منظور می توان مورد استفاده قرار داد، نرم افزار Able2Doc Professional است که از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند. یعنی میتواند PDF فارسی را به Word تبدیل کند.

تبدیل پی دی اف به ورد

2- استفاده از سایت های تبدیل آنلاین پی دی اف به ورد

از دیگر روش های انجام این کار سایت های آنلاینی است که این کار را برای شما انجام می دهند. از معروف ترین سایت ها می توان به سایت www.pdfonline.com اشاره کرد که در خصوص متن های انگلیسی به خوبی عمل می کند اما از زبان فارسی پشتیبانی نکرده و باعث بهم ریختگی متن می گردد. برای pdf هایی با زبان فارسی می توانید از سایت www.pdf2doc.com استفاده کنید تا متن شما بدون بهم ریختی به word تبدیل شود. این سایت ها رایگان هستند و می توانید به راحتی با آپلود فایل پی دی اف خود نسخه ورد آن را دریافت کنید.

مقاله پیشنهادی: بهترین ترفند های جیمیل را از دست ندهید

3- استفاده از نرم افزار word برای تبدیل فایل pdf به word

از آسان ترین روش های تبدیل pdf به word استفاده از خود نرم افزار مایکروسافت است. در این روش کافیست روی فایل pdf خود کلیک راست کرده و از بخش Open with آن را از طریق نرم افزار word باز کنید.

4- تبدیل pdf به word در اندروید

WPS PDF to Word Convertor  یک نرم افزار قوی برای بازکردن فایل های (Word، PPT، Excel) است که در تلفن های هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد و قابلیت تبدیل پی دی اف به ورد را دارد. از ویژگی های برجسته آن کار کردن آسان با نرم افزار است که راحتی را برای هر کاربر با هر سطحی فراهم می کند. این نرم افزار دارای نسخه آنلاین بوده که رایگان است.

تبدیل پی دی اف به ورد

4 روش معرفی شده در این مطلب برای متن های با زبان انگلیسی مناسب است و عموماً از زبان فارسی پشتیبانی نمی کنند. بنابراین اگر می خواهید یک pdf با زبان فارسی را به فایل word تبدیل کنید از روش پنجم که در ادامه توضیح می دهیم استفاده کنید.

5- استفاده از گوگل کروم برای تبدیل فرمت پی دی اف به ورد

روش دیگر تغییر فرمت pdf به word استفاده از مرورگر کروم است. برای استفاده از این روش روی فایل pdf خود کلیک راست کنید و در قسمت Open with فایل پی دی اف را از طریق مرورگر کروم باز کنید. سپس متن خود را کپی کرده و در ورد paste کنید. این روش یکی از بهترین راه هایی است که از بهم خوردگی متن شما جلوگیری می کند.

شما چه روش هایی برای تبدیل pdf به word می شناسید؟ تجربه خود را از انجام این کار بیان کنید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.