7 راهنمای خرید کوله پشتی لپ تاپ

راهنمای خرید کوله پشتی لپ تاپ

اگر قصد خرید کوله پشتی برای لپ تاپ خود دارید گزینه های بسیاری پیش رویتان قرار دارد و این موضوع انتخاب شما را چالش برانگیز می کند. اولین نکته در این فرآیند شناسایی ترجیحات شخصی شما و تعیین نیازتان از یک کوله پشتی است. پس به یک راهنمای خرید کوله پشتی لپ تاپ نیاز دارید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. همراه ما باشید تا با چند نکته مهم به شما کمک کنیم نیاز خود را شناسایی و مناسب ترین کوله پشتی را انتخاب کنید.

راهنمای خرید کوله پشتی لپ تاپ

1- سایز لپ تاپ

اولین نکته در راهنمای خرید کوله پشتی لپ تاپ اندازه است. قبل از خرید کوله پشتی، باید اندازه لپ تاپ خود را بدانید. اکثر مردم، لپ تاپ هایی با صفحه نمایش 13 تا 15 اینچی دارند که برای این سایز کوله پشتی های بسیاری از برند های مختلف وجود دارد. با این حال، کوله هایی با مدل های جدید و کوچک تر برای لپ تاپ های سایز کوچک تولید می شود، که بسیار محبوب هستند. به همین ترتیب، برای برخی افراد که لپ تاپ با صفحه نمایش بالای 17 اینچ دارند نیز انتخاب های های زیادی وجود دارد.

بیشتر کوله پشتی های موجود در بازار برای حمل یک لپ تاپ 15 اینچی طراحی شده اند. آن ها می توانند لپ تاپ های بزرگتری که تا 17 اینچ هستند را نیز، در خود جای دهند. همچنین هر کیفی که یک کامپیوتر 15 اینچی را در خود نگه می دارد، قطعاً لپ تاپ های کوچک تر را می تواند نگه دارد. بنابراین ممکن است هنگام خرید، کوله ای غیر هم سایز با لپ تاپتان به شما پیشنهاد شود.

اگر کوله ای انتخاب کنید که نسبت به لپ تاپتان خیلی بزرگ است، باید بدانید که بند امنیتی آن ها برای لپ تاپتان به اندازه کافی محکم نخواهد بود و باعث می شد لپ تاپ در کیف شنا کند!

برای محاسبه سایز لپ تاپ خود می توانید از این راهنما کمک بگیرید: محاسبه سایز لپ تاپ

راهنمای خرید کوله پشتی لپ تاپ

2- محافظت از لپ تاپ

یک راهنمای خرید کوله پشتی لپ تاپ باید به شما یادآور شود که امنیت و محفوظ ماندن لوازم داخل کیف، از جمله لپ تاپ اهمیت بسزایی دارد. محافظت از لپ تاپ در هنگام مسافرت یا حمل و نقل های ساده از یک مکان به مکان دیگر موضوع بسیار مهمی است. حتماً در نظر داشته باشید کوله پشتی لپ تاپی که انتخاب می کنید دارای محافظ داخلی محکمی باشد و از خرید کوله های فاقد محافظ خودداری کنید.

دقت داشته باشید که یک کیف لپ تاپ خوب محفظه ای جداگانه همراه با بند امنیتی برای نگهداری از لپ تاپ دارد.

راهنمای خرید کوله پشتی لپ تاپ3- کوله پشتی ضد آب

اگر به منطقه ای سفر می کنید که دارای آب و هوای مرطوب است، حتماً باید انتخابی داشته باشید که ضد آب است. لوازم الکترونیکی به شدت در برابر رطوبت حساس هستند پس به نفع شما است که وقتی به زیر باران می روید کوله پشتی داشته باشد که روکش ضد آب داشته باشد. همچنین برای جلوگیری از نشت آب باید به دوخت کیف، محم بودن زیپ ها و درزها دقت داشته باشد. با این وجود با خیال راحت و بدون نگرانی از خراب شدن لپ تاپ و دیگر لوازم داخل کوله خود می توانید از باران لذت ببرید.

پس قبل از خرید کوله پشتی برای لپ تاپتان، آب و هوای محل زندگی خود را در نظر بگیرید تا اطمینان داشته باشید که انتخابتان از لپ تاپ محافظت خواهد کرد.

راهنمای خرید کوله پشتی لپ تاپ4- مسافرت یا کار؟

به دنبال کوله پشتی لپ تاپ برای مسافرت هستید یا به طور خاص برای کار و مدرسه؟ در این راهنمای خرید کوله پشتی لپ تاپ به شما آموزش خواهیم داد چه کوله ای مناسب نیاز شماست.

اگر به دنبال یک کیف مسافرتی هستید، باید ملاحظاتی را در نظر بگیرید تا هنگام عبور از بخش امنیت فرودگاهی آسیب نبیند و قابلیت بسته بندی آسان داشته باشد. همچنین، آنچه را که می خواهید در کوله پشتی خود حمل کنید، در نظر بگیرید تا مشخص شود که چه نوع کیف مورد نیاز دارید.

برای سفر به کیفی نیاز دارید که دارای محفظه های زیاد باشد تا بتوانید لوازم زیادی را به طور مرتب در آن جای دهید. و برای کار و مدرسه بهتر است کیفی داشته باشید که دارای محفظه های بزرکتر و کمتر باشد تا دسترسی شما راحت تر شود.

راهنمای خرید کوله پشتی لپ تاپ5- استایل و زیبایی

خرید لوازم جانبی روزمره باید با در نظر گرفتن سلیقه شخصی و سبک لباس پوشیدن شما باشد. هنگام بررسی این موضوع فوق العاده شخصی، خوب به گزینه های انتخابی نگاه کنید تا ببینید چه چیزی را ترجیح می دهید. شما یک کیف می خواهید که بتوانید همیشه از استفاده کنید و احساس خوبی با آن داشته باشید. پس با در نظر گرفتن موارد دیگر حتماً زیبایی و شیک بودن کوله پشتی را مد نظر داشته باشید.

راهنمای خرید کوله پشتی لپ تاپمقاله پیشنهادی: راهنمای خرید پاوربانک

6- راحتی

راحتی شما موضوعی بسیار مهم است که هنگام خرید یک کوله پشتی باید در نظر بگیرید. حتی اگر معمولاً بار سنگینی را با آن حمل نمی کنید، ممکن است زمانی پیش بیاید که مجبور باشید وسایل سنگین زیادی را در کوله خود قرار دهید. پس باید انتخابی داشته باشید که باعث آسیب رساندن به بدن و اذیت شدن شما نشود.

اطمینان حاصل کنید که وزن کوله پشتی به طور مساوی روی شانه های شما توزیع می شود. اگر فکر می کنید به طور منظم باید وزن زیادی را تحمل کنید، انتخاب کوله پشتی هایی که دارای کمربند بر روی سینه و کمر است، می تواند تفاوت زیادی در تحمل وزن داشته باشد. راحتی یکی از گزینه های مهم در راهنمای خرید کوله پشتی لپ تاپ به شمار می رود.

راهنمای خرید کوله پشتی لپ تاپ7- دیگر قابلیت ها

از دیگر ویژگی هایی که در این راهنمای خرید کوله پشتی لپ تاپ به شما یاد آور خواهیم شد کاربرد زیادی برایتان دارد. برخی کیف های لپ تاپ مجهز به خروجی های یو اس بی و هندزفری هستند. یا این وجود می توانید گوشی، تبلت و یا پاور بانک خود را به راحتی داخل کیف و در محفظه مخصوص این کار قرار دهید و برای شنیدن آهنگ، مکالمه و یا شارژ دستگاه خود از بیرون کیف اتصال را انجام دهید. با این وجود هنگام دوچرخه سواری، پیاده روی و دیگر فعالیت ها نیاز نیست گوشی خود را در دست بگیرید.

راهنمای خرید کوله پشتی لپ تاپبا در نظر گرفتن ویژگی های مطرح شده در این راهنمای خرید کوله پشتی لپ تاپ می توانید یک انتخاب مناسب و به صرفه داشته باشید و سال ها از آن استفاده کنید. کدام یک از ویژگی های مطرح شده برای شما اهمیت بیشتری دارد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.