جدیدترین موس های دنیا با دقت بالا برای طراحان و گیمرها

جدیدترین موس های دنیا

جدیدترین موس های کامپیوتر و در واقع جدیدترین موس های دنیا با تکنولوژی های پیشرفته ای تولید شده اند که کار با کامپیوتر و لپ تاپ را به مراتب برای کاربران ساده تر می کند. موس یا ماوس یکی از مهم ترین لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ است. این وسیله جانبی یکی از الزامات در کامپوترهای خانگی است اما با توجه به وجود تاچ پد موس در لپ تاپ ها، آن ها را از موس خارجی بی نیاز می کند. با این وجود برخی از افراد کار با یک موس خارجی را به کار با تاچ پد موس ترجیح می دهند. افزایش کاربرد موس توسط کاربران لپ تاپ و کامپیوتر، باعث شد در سال های اخیر موس های متنوعی به بازار راه پیدا کنند. ما قصد داریم در این مطلب جدیدترین ماوس های دنیا را معرفی کنیم.

جدیدترین موس های دنیا

۱- موس لاجیتک مدل MX Master 2S

لاجیتک یکی از برترین تولید کنندگان لوازم جانبی کامپیوتر است و اگر شما نیاز به یک موس دقیق دارید، می توانید یکی از موس های برند لاجیتک را خریدار نمایید. مدل MX Master 2S با طراحی آرگونومیک شما را در استفاده طولانی از موس خسته نخواهد کرد. این موس به صورت بی سیم و از طریق بلوتوث به لپ تاپ ا کامپیوتر شما متصل شده و دقتی برابر ۴۰۰۰dpi دارد. این مدل از موس لاجیتک ۷ دکمه دارد و برای افراد راست دست مناسب تر است. با استفاده از اسکرولر فوق العاده موس MX Master شما می توانید به راحتی، صفحات مختلف را اسکرول کنید. همچنین کلیدهای موجود در کنار این موس امکان جابجایی بین صفحات را به شما می دهد.

جدیدترین موس های کامپیوتر

۲-ماوس لاجیتک مدل MX Vertical

این موس یک موس با طرح عمودی است و با موس های معمولی که تا به حال دیده اید، کمی متفاوت بوده و یکی از جدیدترین موس های دنیا می باشد. ماوس MX Vertical دارای ۶ کلید و دقت ۴۰۰۰dpi است. نکته عجیب در مورد این موس این است که شما می توانید توسط آن به صورت همزمان به سه دستگاه متصل شوید. جابجایی موس بین این دستگاه ها به راحتی و توسط یک دکمه در بالای موس صورت می گیرد. عمر باتری های آن ۴ ماه بوده و به سرعت شارژ می شود. افراد راست دست به راحتی می توانند از موس MX Vertical استفاده کنند و طراحی آرگونومیک آن مانع خستگی شما خواهد شد.

جدیدترین موس های دنیا

 

۳- موس اپل مدل Magic Mouse 2

اپل همواره یکی از تولید کنندگان محصولات دیجیتال با طرح های خلاقانه بوده و می توانیم این موضوع را در طراحی این موس نیز شاهد باشیم. ماوس اپل مدل Magic Mouse 2 یک موس بی سیم است که توسط بلوتوث به لپ تاپ یا کامپیوتر کاربران متصل می شود. دقت این موس ۱۴۰۰dpi است و ویژگی عجیبش که آن را از دیگر موس ها متمایز کرده، عدم وجود کلید در آن است؛ چرا که این موس مجهز به تاچ پد بوده و با تکان دادن انگشتتان روی آن می توانید بین صفحات مختلف کامپیوترتان حرکت کنید. در واقع این موس بدون کیلد طراحی شده است.

جدیدترین موس های دنیا

۴- جدیدترین موس های دنیا : موس عمودی Anker

این موس هم مثل موس MX Vertical به صورت عمودی طراحی شده و برای افرادی که زمان طولانی با موس کار می کنند، بسیار مناسب است. طراحی آرگونومیک این موس از خستگی دست شما در هنگام کار با موس جلوگیری می کند. حسگر این مدل از موس های انکر، اپتیکال می باشد.

۵-موس لاجیتک مدل MX Ergo

موس MX Ergo یک موس با ۸ دکمه است که به صورت بی سیم و با بلوتوث به دستگاه های مورد نظر شما متصل می شود.  مزیت این موس اتصال همزمان آن به سه کامپیوتر است. این موس را می توان به صورت مسطح و یا با زاویه ۲۰ درجه با سطح میز استفاده کرد. دقت این موس بین ۵۱۲ تا ۲۰۴۸ می باشد.

جدیدترین موس های دنیا

۶- موس Razer مدل DeathAdder Chroma

موس Razer مدل DeathAdder Chroma یک ماوس سیم دار و یکی از جدیدترین موس های دنیا است که توسط درگاه USB به کامپیوتر شما وصل می شود. این موس به دلیل دقت بالایی که دارد مناسب گیمرها بوده و شکل آرگونومیک آن ها مانع خستگی دست کاربر می شود. دقت این موس ۱۰۰۰۰DPI است و ۵ کلید دارد.

جدیدترین موس های کامپیوتر

مقاله پیشنهادی : بهترین بازی های اکشن اندروید

۷- موس Razer مدل Naga Chroma

موس Naga Chroma از برند ریزر یک موس با دقت ۱۶۰۰۰dpi است. این موس در جایگاه انگشت شصت شما، دارای ۱۲ کلید قابل تنظیم است که شما می توانید به سادگی و بدون نگاه کردن به آن ها دکمه مورد نظر خود را لمس کنید. این موس به دلیل امکانات زیاد و قابلیت های فوق العاده ای که داریند، گزینه بسیار مناسبی برای بازی می باشد.

جدیدترین موس های کامپیوتر

موس هایی که در این مطلب معرفی کردیم، جدیدترین موس های کامپیوتر هستند که آشنایی با آن ها خالی از لطف نیست. اگر شما هم موس های جدید یا عجیبی را می شناسید می توانید در قسمت نظرات، آن ها را معرفی کنید.