5 راه حل مشکل عدم نمایش تصویر در KM Player

راه حل مشکل عدم نمایش تصویر در KM Player

راه حل مشکل عدم نمایش تصویر در KM Player چیست؟ چرا هنگام پخش برخی از فابل ها در KM Player، تصویر سیاه می شود؟

برای تماشای فیلم در کامپیوتر یا لپ تاپ نیاز به نرم افزار های پخش کننده ی ویدیو می باشد. از جمله این نرم افزار ها می توان به VLC و KM Player اشاره کرد. قابلیت های VLC Player و KM Player به اندازه ای کاربردی است که آن ها را به پر طرفدار ترین نرم افزار ها در این زمینه تبدیل کرده است و بسیاری از کابران از آن ها استفاده می کنند. یکی از ایراداتی که معمولاً به نرم افزار KM Player وارد می شود عدم نمایش تصویر و یا سیاه شدن تصویر در KM Player  می باشد. اما دلیل این مشکل چیست و چگونه می توان آن را حل کرد؟

راه حل مشکل عدم نمایش تصویر در KM Player

در این شرایط می توانید با استفاده از روش هایی که در زیر برای شما توضیح می دهیم به رفع این مشکل بپردازید. در نهایت اگر هر یک از آن ها برای شما کارامد نبود روش های بعدی را امتحان کنید.

روش اول: 

KM Player  را باز کرده و روی صفحه نمایش کلیک راست کنید. در ادامه روی Video Advanced کلیک کنید.

Video Renderer را انتخاب نمایید.

روی VMR9 Renderless کلیک کنید.

در نهایت روی EVR  و یا EVR C/A کلیک کنید.

سیاه بودن تصویر در km player

روش دوم:

در این روش می بایست فایل Codec این پخش کننده فیلم را دانلود و نصب نمایید. دقت داشته باشید که در هنگام نصب فایل هر پنجره و اروری که برای شما نمایش داده شد را تأیید کنید.

روش سوم: 

پس از باز کردن نرم افزار KM Player کلید F2 را فشار دهید تا صفحه Preferences باز شود.

Video processing را انتخاب کنید.

در ادامه تب General را انتخاب کرده و بر روی Condition کلیک کنید.

در نهایت با انتخاب Always use از منوی کشویی می توانید با استفاده از این راه حل مشکل عدم نمایش تصویر در KM Player به رفع آن بپردازید.

مشکل اجرا نشدن kmplayer

روش چهارم: 

به روز رسانی می تواند راه حل مشکل عدم نمایش تصویر در KM Player باشد. اگر از نسخه های قدیمی این برنامه استفاده می کنید لازم است که آن را به روز رسانی کنید. به این ترتیب پخش کننده شما می تواند تمامی فایل های تصویری را با هر فرمتی پشتیبانی کند. پس ابتدا نسخه قدیمی تر را از روی ویندوز خود حذف کرده و جدید ترین نسخه آن را از سایتی معتبر دانلود و نصب نمایید.

روش پنجم: 

در صورتی که به علت تغییر در تنظیمات KM Player تصویر شما نمایش داده نمی شود و می خواهید تنظیمات آن را به حالت اولیه بازگردانید همانند روش سوم صفحه Preferences را باز کنید (با استفاده از کلید F2).

روی گزینه Reset Current Preset کلیک کنید.

در ادامه پنجره ای برای شما باز خواهد شد که به شما اخطار می دهد با انجام اینکار تمامی تنظیمات اعمال شده حذف خواهد شد. با انتخاب گزینه Yes تنظیمات به حالت پیش فرض باز می گردد.

مشکل تصویر سیاه در kmplayer

به این ترتیب با استفاده از روش ها و راه حل مشکل عدم نمایش تصویر در KM Player که در بالا به آن ها اشاره شد می توانید تصویر را به نمایشگر بازگردانید و از تماشای فیلم لذت ببرید.

لطفاً تجربیات خود را در استفاده از این پخش کننده فیلم با ما در میان بگذارید. اگر از روش دیگری به عنوان راه حل مشکل عدم نمایش تصویر در KM Player استفاده می کنید آن را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. همچنین عنوان کنید کدام یک از موارد گفته شده در بالا برای شما کارآمد بود و توانستید با کمک آن به رفع این مشکل بپردازید.