معرفی 5 بهترین برنامه ادیت فیلم برای کامپیوتر

معرفی 5 بهترین برنامه ادیت فیلم برای کامپیوتر

با شناخت بهترین برنامه ادیت فیلم برای کامپیوتر، می توانید ویدئوهای بسیار جذابی بسازید. با استفاده از این برنامه ها فیلم هایی که ضبط کرده اید را ویرایش کرده و یا از تصاویری که دارید فیلم های جذاب بسازید. کافی است ویژگی های هر یک از این برنامه ها را بشناسید و بهترین آن را دانلود و نصب نمایید.

بهترین برنامه ادیت فیلم برای کامپیوتر

1- Adobe Premiere Pro

Adobe Premiere Pro یک برنامه بسیار حرفه ای با امکانات و قابلیت های فراوان است که فرمت های مختلف صدا، تصویر و ویدئو را پشتیبانی می کند. این برنامه دارای افکت های زیبا و جذابی است که به ویدئوها و کلیپ های ساخته شده جذابیت بیشتری می دهد.

همچنین پس از اتمام کار و ویرایش یا ساخت ویدئوی مورد نظر، می توانید فایل آن را با بیش از 20 فرمت خروجی گرفته و یا به صورت مستقیم بر روی انواع لوح فشرده رایت نمایید.

قابلیت میکس صداها و امکان تغییر رابط کاربری برنامه دو ویژگی مهم این محصول هستند. یکی دیگر از دلایلی که تدوینگران ویدئو به این برنامه علاقه دارند، سازگاری کامل آن با نرم افزارهای ادوبی از جمله Adobe After Effects و Adobe Photoshop است.

بهترین برنامه ادیت فیلم کامپیوتر

همچنین می توانید با استفاده از نرم افزار های ویرایش ویدیو اندروید ، فیلم های خود را در گوشی اندرویدتان ادیت نمایید.

2- Corel VideoStudio Ultimate

افرادی که با برنامه ویرایش تصویر Corel آشنا هستند، می توانند برای ویرایش و ساخت ویدئو نیز از برنامه Corel VideoStudio Ultimate استفاده نمایند. اگرچه این برنامه به اندازه Adobe Premiere Pro حرفه ای نیست، اما از تعداد زیادی فرمت صدا، تصویر و ویدئو پشتیبانی می کند. وجود آلبوم موسیقی، پشتیبانی از چند دوربین، ویرایش متن سه بعدی و… از ویژگی های برتر این نرم افزار هستند.

معرفی بهترین برنامه ادیت فیلم برای کامپیوتر

3- Filmora

Wondershare’s Filmora یک برنامه با رابط کاربری ساده برای افرادی است که می خواهند کار ویرایش ویدئو و ساخت کلیپ را به تازگی شروع کنند. افکت ها و فیلترهای متنوع و زیبایی در این نرم افزار وجود دارد که می توانید از آن ها برای ساخت ویدئو استفاده کنید.

نسخه رایگان این نرم افزار شامل تمام امکاناتی است که در نسخه پولی مشاهده می کنید، اما در ویدئوهای ساخته شده با نسخه رایگان این نرم افزار، لوگوی برنامه درج می شود.

اما از آنجا که در ایران به دلیل مشکلاتی از جمله تحریم، امکان خرید لایسنس و نسخه پولی این برنامه ها را نداریم، نسخه های رایگان و کرک شده آن ها را دانلود می کنیم.

معرفی بهترین برنامه ویرایش فیلم برای کامپیوتر

4- CyberLink PowerDirector 365

CyberLink PowerDirector 365 را نیز می توان به عنوان بهترین برنامه ادیت فیلم برای کامپیوتر معرفی نمود. این نرم افزار نیز یکی از نرم افزار های حرفه ای ساخت و ویرایش ویدئو است که ویژگی های بسیار خوبی دارد تا به کمک آن ها، تدوین کننده های ویدئو را به خود جذب کند.

رایط کاربری این نرم افزار به سادگی Wondershare’s Filmora نیست اما می توانید از ویدئوهای آموزشی بسیاری که برای آن وجود دارد، استفاده نمایید.

5- Lightwork

از دیگر نرم افزارهایی را که می توان در لیست بهترین برنامه ادیت فیلم برای کامپیوتر، قرار داد، Lightworks است. این نرم افزار قابلیت برش فیلم، ادغام چند ویدئو، صداگذاری، تنظیم نور و… را دارد. محیط کاربری حرفه ای و پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدئو، دو ویژگی دیگر این نرم افزار ویرایش ویدئو می باشد.

بهترین برنامه ادیت فیلم برای کامپیوتر

شما چه برنامه هایی برای ویرایش فیلم می شناسید؟ ترجیح می دهید ویرایش و ساخت ویدئو را با موبایل انجام دهید یا کامپیوتر؟ تجربه خود را از ساخت و ادیت ویدیو با برنامه ها و نرم افزار های کامپیوتری در قسمت دیدگاه ها بیان کنید.