آموزش تصویری پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر در 4 مرحله

پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر

آیا پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر نیز ممکن است؟ اینستاگرام یکی از پر طرفدار ترین شبکه های اجتماعی در جهان امروز می باشد. با استفاده از آن می توانید به راحتی کسب و کار خود را تبلیغ کنید و محصولات خود را به دیگران معرفی کنید همچنین پست ها و استوری های دیگران را ببینید و لایک کنید.

شما می توانید علاوه بر تلفن همراه خود با استفاده از کامپیوتر و از طریق وب سایت اینستاگرام نیز از این برنامه استفاده کنید و به مدیریت صفحه شخصی خود بپردازید. اما بر خلاف نسخه موبایل این نرم افزار، که به راحتی می توانید پست بگذارید، پست گذاشتن در اینستاگرام وب در حالت عادی ممکن نیست. همراه ما باشید تا به صورت تصویری و گام به گام پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر را یاد بگیرید.

درحالت عادی وقتی از طریق کامپیوتر وارد صفحه اینستاگرام خود می شوید علامت + که مخصوص افزودن پست است را نمی بینید. برای دیدن پنل اینستاگرامتان به همان صورتی که در تلفن همراه خود مشاهده می کنید همانند ویدئو مراحل زیر را انجام دهید.

پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر

1- روی سه نقطه گوشه بالا مرورگر خود کلیک کنید.

2- گزینه more tools و سپس developer tools را انتخاب کنید.

3- در صفحه باز شده روی آیکون toggle device toolbar کلیک کنید تا به رنگ آبی در بیاید.

4- از طریق سایت www.instagram.com وارد صفحه اینستاگرام خود شوید. می بینید که نواری در پایین صفحه مانند تلفن همراهتان نمایش داده می شود و از این طریق می توانید در اینستاگرام خود با کامپیوتر پست بذارید و عکس و فیلم های مورد علاقه خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

روش دیگری که از طریق آن می توانید بر روی صفحه اینستاگرام خود از طریق کامپیوتر پست بگذارید، استفاده از نرم افزار های شبیه ساز است. همانطور که می دانید اینستاگرام نسخه ویندز ندارد ولی با استفاده از نرم افزار های شبیه سازی مثل BlueStacks App Player می توانید فضایی مشابه گوشی اندورید یا ios خود داشته باشید. با این روش برنامه های موبایل خود از جمله اینستاگرام را روی کامپیوتر خواهید داشت و به راحتی می توانید در اینستاگرام خود فیلم و عکس آپلود کنید.

به این ترتیب شما با استفاده از کامپیوتر خود می توانید در اینستاگرامتان پست منتشر کنید. همچنین می توانید راه های دانلود فیلم اینستا با استفاده از کامپیوتر را در مقاله آموزش دانلود فیلم از اینستاگرام با 5 روش ساده مطالعه کنید.

شما از چه روشی برای پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر استفاده می کنید؟ آن ها را با ما در میان بگذارید.