پاپ سوکت گوشی چیست ؟ طریقه نصب پاپ سوکت

طریقه نصب پاپ سوکت

پاپ سوکت گوشی چیست ؟ طریقه نصب پاپ سوکت چگونه است و چه کاربردهایی دارد؟ اگر یک پاپ‌سوکت دارید و طریقه نصب و کاربردهای آن را نمی دانید. پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید و هر آنچه را که لازم است درباره این نگهدارنده بدانید، مطالعه نمایید.

پاپ سوکت گوشی چیست ؟

پاپ سوکت (PopSocket) یکی از لوازم جانبی پرکاربرد موبایل، به شکل یک دایره یا مربع کوچک است که پشت گوشی موبایل نصب شده و مجهز به یک حلقه برای نگهداشتن است. انگشت شما در این حلقه قرار می گیرد و کار با موبایل را به مراتب آسان تر می کند. پاپ سوکت گوشی نوعی هولدر موبایل هستند که انواع مختلفی از آن ها وجود دارد و هر یک از آن ها روش های مختلفی برای نگه داشتن در دست ارائه می دهند.

پاپ سوکت گوشی چیست

اما اگر برجستگی و یا وجود یک جسم خارجی در پشت موبایل، برای شما آزار دهنده است، نگران نباشید. چرا که پاپ سوکت‌ها قابلیت جدا شدن، نصب مجدد و جابجایی دارند.

طریقه نصب پاپ سوکت

پس از اینکه PopSocket مورد علاقه خود را خریداری کردید، باید برای نصب آن اقدام کنید. می توانید در چند مرحله ساده این کار را انجام داده و از پاپ سوکت نصب شده بر روی موبایلتان لذت ببرید.

1- تصمیم بگیرید که پاپ سوکت خود را چگونه می خواهید نصب کنید. آیا می خواهید یک پاپ سوکت تکی بر روی قاب موبایلتان قرار دهید و یا به یک عدد پاپ سوکت اضافه برای نگهداری هندزفری نیاز دارید.

2- بدون اینکه پاپ سوکت را به قاب گوشی خود بچسبانید، آن را پشت موبایل قرار داده و موقعیتش را مشخص نمایید. به عنوان مثال می خواهید این نوع هولدر را در مرکز موبایل نصب کنید و یا اگر در قسمت بالایی آن نصب کنید کار با موبایلتان برای شما راحت تر خواهد بود. اگر تلفن همراه بزرگی دارید می توانید دو هولدر پاپ سوکت را روی آن نصب نمایید.

3- پس از تعیین موقعیت دقیق پاپ سوکت، برچسب پشت هولدر را به آرامی از آن جدا کنید.  برای جلوگیری از پاره شدن برچسب، دقت کنید که آن را از یک گوشه جدا کرده و تا انتها، به آرامی بلند کنید.

4- هولدر پاپ سوکت را در مکانی که از پیش مشخص کرده اید، بچسبانید. برای اطمینان از اینکه پاپ‌سوکت به خوبی به موبایلتان چسبیده باشد، 10 تا 15 ثانیه آن را فشار دهید.

نحوه جدا کردن پاپ سوکت از موبایل

ممکن است بخواهید گاهی موبایل خود را بدون پاپ سوکت در دست بگیرید. بنابراین احتیاج دارید که آن را از قاب موبایل جدا کنید. برای این کار کافی است یک نخ دندان و یا یک کارت اعتباری را زیر پایه پاپ سوکت گوشی بکشید و چسب آن را از قاب گوشی همراه خود جدا کنید.

اگر قصد نصب مجدد پاپ سوکت گوشی را دارید و پس از جدا کردن آن، با چسب خشک شده مواجه می شوید، می توانید آن را با کمی آب گرم خیس کنید، سپس روی پارچه ای قرار داده و پس از ده دقیقه مجدد استفاده نمایید.

کاربرد پاپ سوکت گوشی

ممکن است فکر کنید PopSocket تنها برای نگه داشتن موبایل استفاده می شود. اما این هولدر کوچک، کاربردهای زیادی دارد که در اینجا به آن ها می پردازیم:

1- نگه داشتن موبایل

همان طور که گفته شد، نگه داشتن موبایل اولین و ساده ترین کاری است که می توانید با استفاده از پاپ سوکت گوشی انجام دهید. اگر گوشی موبایلتان مرتب از دستتان رها می شود و یا تلفن همراه شما به قدری بزرگ است که استفاده از آن با یک دست برای شما راحت نیست، به شما خرید پاپ سوکت را پیشنهاد می کنیم.

2- گرفتن عکس سلفی

در دست گرفتن موبایل و لمس شاتر هنگام گرفتن عکس، یکی از مشکلاتی است که می توانید با خرید پاپ سوکت گوشی آن را رفع کنید. برای گرفتن یک عکس سلفی خوب، این روش را امتحان کنید. چرا که پاپ سوکت کمک می کند تا بتوانید موبایل خود را با یک دست و بدون مشکل نگه دارید.

3- استفاده به عنوان استند

دیگر کاربرد پاپ سوکت گوشی استفاده از آن به عنوان یک استند موبایل است. PopSocket می تواند هنگام فیلم دیدن، بازی کردن، تماس ویدئویی و… مانند یک استند و یا پایه نگهدارنده عمل کند. به ویژه اگر بتوانید از ذو هولدر پاپ سوکت به طور همزمان استفاده کنید، یک استند بهتر خواهید داشت. اما اگر می خواهید از یک پاپ سوکت نصب شده بر پشت گوشی به عنوان استند بهره ببرید، باید آن را در مرکز قاب گوشی نصب کرده باشید.

همچنین می توانید به سادگی و در چند مرحله ساده، با ابزارهایی که در منزل شما وجود دارد، هولدرهای مختلفی بسازید که ما این روش ها را در مقاله روش های ساخت پایه نگهدارنده موبایل به صورت تصویری توضیح داده ایم.

4- نگهداری از هندزفری

اگر هندزفری سیمی دارید و از گره خوردن و در هم پیچیدگی آن خسته شدید، به شما مژده می دهیم که پاپ سوکت ها این مشکل را حل می کنند. برای رفع این مشکل نیاز به دو PopSocket دارید تا سیم هندزفری خود را به دور آن ها بپیچید.

5- استفاده به عنوان هولدر ماشین

بیشتر افراد برای استفاده از موبایل در ماشین، نیاز به یک هولدر دارند؛ تا موبایل خود را بر روی آن قرار داده و از آن استفاده کنند. اگر شما هم نیاز به یک هولدر موبایل برای خودرو دارید تا به راحتی نقشه مسیر خود را کنترل کنید و تماس های خود را پاسخ دهید، می توانید با خرید یک پاپ سوکت گوشی ، دو کار را همزمان انجام دهید. بسیاری از پاپ سوکت‌ها ، یک پایه به همراه دارند که داخل خودرو نصب شده و امکان قرار گرفتن گوشی را فراهم می کنند.

پاپ سوکت بهیران