9 راهنمای خرید شارژر فندکی

راهنمای خرید شارژر فندکی

این روز ها موبایل، تبلت و هر وسیله دیجیتال دیگر، تبدیل به بخش مهمی از زندگی همه ما شده است. از امور ضروری روزمره تا گذراندن اوقات فراغت و سرگرم شدن، توسط این لوازم انجام می شود. حال آنکه تمام شدن شارژ باتری این دستگاه های دیجیتال، برای همه ما ناخوشایند است.داشتن یک شارژر فندکی، به شما کمک می کند، تا در هر زمان و در داخل خودرو، موبایل، تبلت و… را شارژ نمایید. در راهنمای خرید شارژر فندکی ، چند نکته مهم بیان شده که باید پیش از خرید به آن ها توجه کنید.

با پیشرفت تکنولوژی و ضرورت استفاده از دستگاه های دیجیتال، انواع مختلفی از شارژر طراحی و تولید شده اند، شارژرهای دیواری که با اتصال به برق، موبایل شما را شارژ می کنند، رایج ترین نوع آن هستند. پاروبانک ها نوع دیگری از شارژرها هستند که قبلا در راهنمای خرید پاوربانک نکات مهمی را درباره آن بیان کرده ایم. در نهایت شارژر فندکی، برای افرادی که ساعت زیادی را در بیرون از منزل سپری می کنند و دارای یک خودروی شخصی هستند، بسیار مناسب است. چرا که نگران تمام شدن باتری آن (مانند پاوربانک) نخواهید بود.

شارژر فندکی چیست ؟

آداپتوری که خروجی فندکی ماشین را به یک یا چند پورت USB تبدیل می کند. ولتاژ فندکی خودرو، 12 ولت است که شارژرفندکی آن را به 5 ولت تبدیل می کند. شدت جریان خروجی می تواند در هر شارژر فندکی متفاوت باشد.

گاهی این وسیله، تنها به عنوان یک شارژر عمل نمی کند. به عنوان مثال، در برخی از آن ها، FM Player نیز وجود دارد که امکان پخش موسیقی از روش های مختلف را فراهم می کند.

اما هنگام خرید شارژر فندکی، باید به چه مواردی توجه کرد؟ اگر شما هم برای رهایی از تمام شدن شارژ باتری دستگاه های مختلف، به فکر خرید شارژر فندکی هستید، پیشنهاد می کینم راهنمای خرید شارژر فندکی را مطالعه نمایید.

راهنمای خرید شارژر فندکی

1- تعداد پورت

تعداد پورت یکی از مهم ترین مواردی است که باید هنگام خرید به آن دقت کنید. بررسی کنید چه تعداد دستگاهی را می خواهید به طور همزمان در خودرو شارژ کنید، اگر دستگاه های دیجیتال زیادی از جمله موبایل، تبلت، هدفون، دوربین و… دارید که ممکن است شارژ برخی از آن ها همزمان تمام شود، بهتر است از دستگاهی با تعداد پورت بیشتر استفاده کنید، اما اگر مهم ترین وسیله شما موبایلتان است که نمی خواهید شارژ باتری آن تمام شود، می توانید یک شارژر فندکی تک پورت تهیه نمایید.

خرید شارژر فندکی ارزان

2- اندازه

قبل از اینکه برای خرید شارژر فندکی اقدام کنید، محل فندکی خودروی خود را بررسی کنید. اگر جای فندکی خودروی شما، در کنار سایر اجزای خودرو است، توجه کنید ابعاد شارژرفندکی به گونه ای نباشد که مانع از دسترسی شما به اجزای مختلف خودرو شود.

همچنین محل قرار گیری پورت های USB را بر روی شارژر بررسی کنید تا هنگام اتصال کابل به شارژرفندکی، برای شما اذیت کننده نباشد.

3- شدت جریان خروجی

شدت جریان در شارژرهای فندکی معمولا 2.1 و 2.4 آمپر است. بالاتر بودن میزان شدت جریان خروجی، سرعت شارژ شدن باتری دستگاه شما را افزایش می دهد. در برخی از شارژر های فندکی، پورت های USB، شدت جریان مختلفی دارند. بنابراین هنگام خرید، به این موضوع توجه کنید که حداقل شدت جریان خروجی یکی از پورت ها بالا باشد.

شارژر فندکی خوب

4- قابلیت شارژ سریع

برخی از شارژرهای فندکی، مجهز به تکنولوژی شارژ سریع یا  Fast Charger هستند. اگر موبایل یا هر دستگاه دیگری که می خواهید آن را شارژ کنید، این فناوری را پشتیبانی می کند، می توانید یک شارژر فندکی با قابلیت شارژ سریع خریداری نمایید.

5- کیفیت

کیفیت در هر محصول، از همه چیز مهم تر است. پس در راهنمای خرید شارژر فندکی ، ذکر این نکته را فراموش نکنیم. خرید شارژر فندکی از برندهای محبوب و معروف ک محصولات با کیفیتی تولید می کنند، نتیجه بهتری خواهد داشت. جنس بدنه، نوع اتصال قطعات به یکدیگر و دیگر عوامل مهم را قبل از خرید بررسی نمایید.

6- نمایشگر LED

نمایشگر LEd در شارژر فندکی می تواند نشان دهنده ساعت، دستگاه های متصل و… باشد. اگرچه مورد مهمی در راهنمای خرید شارژر فندکی نیست، اما ممکن است به آن علاقه داشته باشید.

شارژرفندکی

7- اقلام همراه

در بسته بندی شارژر فندکی، گاهی یک کابل شارژ وجود دارد. این کابل ممکن است برای پورت MicroUSB، Type-C و یا لایتنینگ باشد. بنابراین اگر این موضوع برای شما اهمیت دارد، هنگام خرید به آن توجه کنید.

8- کاربرد

همانطور که گفته شد، یک شارژرفندکی ممکن است به عنوان یک FMPlayer نیز مورد استفاده قرار گیرد. وجود شیار کارت حافظه، درگاه AUX ، مجهز بودن به بلوتوث و در نهایت پشتیبانی از رادیو، از عواملی است که در برخی شارژر های فندکی وجود دارد. پس اگر انتظار چند عملکرد متفاوت از محصول خریداری شده، به صورت همزمان دارید، این مورد را در خرید خود لحاظ کنید.

شارژر فندکی با کیفیت

9- ظاهر

ظاهر شارژری که خرید می کنید، کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. ممکن است یک شارژرفندکی ساده بخواهید یا انواع فانتزی آن، مورد پسند شما باشد. پس به فکر خرید یک شارژر با کیفیت و با ظاهر مورد علاقه خود باشید.