بهترین هدست برای کلاس آنلاین کدام است؟

بهترین هدست برای کلاس آنلاین

بهترین هدست برای کلاس آنلاین چه ویژگی هایی دارد؟ این روزها با افزایش فعایت های آنلاین، اکثر کلاس ها به صورت مجازی برگزار می شوند. اما برای شرکت در کلاس های آنلاین نیاز به تجهیزاتی مثل وبکم، هدست، میکروفون و … دارید. در این مقاله قصد داریم مشخصات بهترین هدست برای کلاس آنلاین را بررسی کرده و به معرفی آن ها بپردازیم. دقت داشته باشید که برای کلاس آنلاین هدست ها بیشتر از هدفون یا هندزفری کاربرد دارند. اگر می خواهید ویژگی هر یک را بدانید به مقاله تقاوت هدفون و هدست و هندزفری مراجعه نمایید.

مشخصات بهترین هدست برای کلاس آنلاین

کاهش نویز Noise-cancellation

از مهمترین ویژگی هایی که بهترین هدست برای کلاس آنلاین دارد قابلیت حذف صداهای اضافه توسط اسپیکر و میکروفون آن می باشد. شما معمولاً در منزل و با وجود دیگر اعضای خانواده در کلاس های آنلاین خود شرکت می کنید. همیشه این امکان برایتان وجود ندارد که یک محیط آرام و بی صدا برای شرکت در کلاس ها پیدا کنید. بنابراین بهترین گزینه انتخاب هدست هایی است که دارای ویژگی کاهش نویز یا Noise-cancellation هستند. این قابلیت باعث می شود که شما هنگام شرکت در وبینار ها و کلاس های آنلاین صداهای اضافه اطراف را نشونید. همچنین این صداها از طریق میکروفون شما انتقال داده نشود.

میکروفون

هنگام شرکت در کلاس های آنلاین برای تعامل بهتر و راحت تر نیاز دارید که از میکروفون استفاده کنید. بهتر است برای کلاس های آنلاین هدستی تهیه کنید که میکروفون آن جلوی دهان شما قرار بگیرد و قابلیت چرخش داشته باشد. چون فاصله میکروفون این هدست ها از دهان شما کمتر از سایر مدل ها می باشد صدا بهتر منتقل می شود.

هدست میکروفون دار

فرکانس پاسخگویی

گوش انسان توانایی شنوایی فرکانس های 20 الی 20,000 هرتز را دارد. پس فرکانس تولید شده توسط هدست باید در این بازه قرار گیرد. هدست هایی که تمامی این بازه را پوشش می دهند جزو بهترین ها هستند. این ویژگی باعث می شود که شما بتوانید تمامی صدا ها با هر فرکانسی را بشنوید.

نوع اتصال

نوع اتصال هدست ها بی سیم و یا با سیم می باشد. برخی از هدست ها می توانند از هر دو نوع اتصال پشتیبانی کنند. اتصال دهنده آن ها نیز می تواند بلوتوث، USB، کارت حافظه و کابل AUX یا همان جک 3.5 میلیمتری باشد. هدست های سیمی صدا را سریع تر و با حداقل تداخلات انتقال می دهند. اما در هدست های بی سیم ممکن است در فرایند انتقال داده های صوتی تأخیر داشته باشید و همچنین گاهاً دچار تداخلات و یا قطعی صدا شوید. به این ترتیب دستگاه های سیمی جزو بهترین هدست ها برای کلاس آنلاین می باشند.

دقت داشته باشید که هدست های سیمی به دو سته تقسیم می شوند. برخی از آن ها دارای دو خروجی جداگانه برای صدا و میکروفون هستند و دسته دیگر دارای یک خروجی است که صدا و میکوفون را با هم پشتیبانی می کند. هدست هایی که دارای دو خروجی صدا هستند برای اتصال به موبایل و تبلت نیاز به تبدیل 1 به 2 دارند.

هدست سیم دار کامپیوتر

طراحی ارگونومیک

مدت زمان وبینار ها و کلاس های آنلاین معمولاً طولانی بوده و امکان توقف در آن ها وجود ندارد. بنابراین بهتر است هدستی انتخاب کنید که با آن احساس راحتی کرده و در استفاده طولانی مدت دچار خستگی نشوید. جنس کاپ های هدست باید نرم باشد که به گوش شما فشار وارد نشود. همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع در هدبند فاکتور مهمی است که که با استفاده از آن می توانید هدست را متناسب با اندازه سر خود تنظیم کنید. این ویژگی باعث می شود که هدست برای شما بزرگ و یا کوچک نباشد. پس در انتخاب بهترین هدست برای کلاس آنلاین طراحی آن را در نظر گرفته تا در استفاده طولانی مدت دچار خستگی نشوید.

حساسیت

یکی دیگر از مهمترین فاکتور ها در انتخاب بهترین هدست برای کلاس آنلاین حساسیت می باشد. حساسیت هدست ها معمولاً بین 85 تا 120 دسی بل است. اگر حساسیت صدای تولید شده توسط هدست از این مقدار بیشتر باشد به گوش آسیب خواهد زد.

معرفی بهترین هدست برای کلاس آنلاین

1- هدست لاجیتک مدل H800

هدست لاجیتک مدل H800 جزو لیست بهترین هدست برای کلاس آنلاین قرار می گیرد. این محصول به صورت بی سیم و با بلوتوث به موبایل، تبلت، کامپیوتر و یا لپ تاپ شما متصل می گردد. اسپیکر های این هدست دارای روکشی نرم می باشد که بسیار راحت بوده و در استفاده طولانی مدت باعث خستگی نمی شود. اگر به دنبال بهترین هدست برای کلاس آنلاین هستید که به صورت بی سیم به سیستم شما متصل گردد، این هدست گزینه خوبی برایتان می باشد.

بهترین هدست برای ضبط صدا

2- هدست Mpow مدل 071

این هدست دارای دو کابل خروجی USB و جک 3.5 میلیمتری است. کابل USB جهت تأمین انرژی و AUX جهت انتقال صدا تعبیه گردیده است. هدست Mpow یک نویزگیر عالی دارد که تمامی صداهای اضافه را حذف می کند. به همین دلیل برای کلاس های آنلاین، مخصوصاً معلم ها مناسب می باشد. کابل بلند آن به شما در حرکت آزادی بیشتری می دهد. با استفاده از این محصول تا حد زیادی از صداهای اضافه اطراف راحت خواهید شد زیرا اسپیکر های آن ایزوله طراحی شده اند.

هدست سیم دار کامپیوتر

3- هدست Plantronics مدل UC4220

هدست استریو Plantronics مدل UC4220 یک هدست بلوتوث بی سیم است که به شما امکان آن را می دهد که تا 30 متر از کامپیوتر خود دور شوید. دارای دو کاپ و اسپیکر می باشد و میکروفون آن مجهز به نویزگیر می باشد. نقطه ضعف این هدست برای کلاس های آنلاین بی سیم بودن آن است. از همین روی امکان تداخل در آن وجود دارد. با استفاده از این هدست تا 12 ساعت می توانید به مکالمه بپردازید.

هدست میکروفون دار

4- هدست Corsair مدل HS5

یکی دیگر از گزینه های لیست بهترین هدست برای کلاس آنلاین، هدست Corsair مدل HS5 می باشد. این دستگاه بسیار راحت بوده و در استفاده طولانی مدت به هیچ عنوان گوش های شما را خسته نمی کند. درایور های مخصوصی که در بلندگو های آن تعبیه شده است کیفیت صدای بی نظیری را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین میکروفون آن مجهز به نویزگیر بوده و صداهای مزاحم را حذف می کند.

میکروفون در کلاس مجازی

5- هدست لاجیتک مدل H390

هدست لاجیتک مدل H390 مجهز به سیستم حذف صدا در میکروفون بوده و به همین علت جزو لیست بهترین هدست برای کلاس آنلاین قرار می گیرد. اندازه گوشی های این هدست به طوری طراحی شده اند که مانع ورود صداهای اطراف به گوش شما شود. شما می توانید با استفاده از کنترلری که روی این هدست طراحی شده میزان صدا را کنترل و یا قطع کنید. این دستگاه با تمامی سیستم عامل ها سازگار می باشد.

ویس کلاس آنلاین

به این ترتیب ویژگی های یک هدست خوب را شناختیم و با 5 مدل از آن ها آشنا شدیم. اگر شما هم به بهترین هدست برای کلاس آنلاین خود نیاز دارید به صفحه هدست ها در سایت بهیران سر بزنید. شما چه هدستی را برای کلاس های آنلاین پیشنهاد می کنید؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.