بهترین دوربین گوشی 2021 برای اندروید

بهترین دوربین گوشی

بهترین دوربین گوشی اندروید را می شناسید؟ همان طور که می دانید اغلب موبایل های چدید دارای دوربین های سه گانه و چهارگانه ای هستند که تصاویری با کیفیت عالی ثبت می کنند. با این حال اگر بین سخت افزار و نرم افزار این موبایل ها تناسب وجود نداشته باشد، عکس های با کیفیتی نخواهید داشت. بنابراین باید یک اپلیکیشن دوربین عالی بر روی موبایل خود نصب کنید و با استفاده از آن به عکاسی و حتی فیلمبرداری بپردازید.

معمولا دوربین پیشفرض موبایل، با سخت افزار آن سازگار بوده و عکس های بسیار با کیفیتی ثبت می کند؛ اما چنانچه به هر دلیل نمی خواهید از دوربین پیشفرض موبایلتان استفاده کنید، می توانید از لیستی که ما در اینجا آماده کرده ایم، یکی از اپلیکیشن های دوربین را انتخاب و بر روی گوشی خود نصب نمایید.

بهترین دوربین گوشی

Google Camera

Google Camera توسط کمپانی گوگل توسعه یافته و با امکانات آن در اغلب موبایل های اندروید با برندها و مدل های مختلف، سازگار است. این برنامه امکاناتی مثل تصاویر +HDR ، نوردهی دوگانه، فوکوس خودکار، حالت شب و… را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این می توانید توسط این دوربین از رزولوشن 1080 تا 4K را فیلمبرداری کنید.

بهترین برنامه دوربین موبایل

DSLR Camera Pro

DSLR Camera Pro نیز یکی از بهترین برنامه هایی است که در لیست بهترین دوربین گوشی 2021 قرار می گیرد. این اپلیکیشن امکانات و قابلیت های شگفت انگیزی را در اختیار شما قرار می دهد که عکس های بی نظیری را با استفاده از آن ثبت خواهید کرد.

کنترل نور، فوکوس دستی، فوکوس خودکار، جلوه های رنگی، کنترل ISO و… از جمله امکانات این برنامه می باشد. همچنین می توانید ویدئوهایی با کیفیت 4K در این دوربین ضبط نمایید.

بهترین دوربین گوشی اندروید

Camera MX

اگر یک دوربین با رابط کاربری عالی می خواهید، این برنامه را به شما پیشنهاد می دهیم. جلوه های رنگی، تعادل رنگ سفید، کنترل نوردهی، تایمر عکاسی، فلاش سلفی و پشتیبانی از HDR ، از ویزگی های مهم این برنامه هستند.

قابلیت ثبت تصاویر متحرک و ضبط ویدئو با تایم لپس از دیگر قابلیت هایی است که Camera MX در اختیار شما قرار می دهد. وجود ویرایشگر عکس و فیلم در این برنامه، شما را از نصب اپلیکیشن های ویرایش عکس و ویرایش فیلم بی نیاز می کند.

بهترین دوربین موبایل

مقاله پیشنهادی : معرفی بهترین برنامه ادیت عکس اندروید

Open Camera

Open Camera ویژگی ها و ابزار زیادی برای عکاسی دارد که برخی از آن ها شامل تراز سفیدی، ISO دستی، حالت های مختلف صحنه، جلوه های رنگی، فرمان صوتی، پانوراما در دوربین سلفی و… می باشد.

در این دوربین می توانید با استفاده از کلیدهای کم و زیاد کنترل صدا، تصویر را بزرگ یا کوچک نمایید.

بهترین برنامه دوربین

Bacon Camera

این برنامه عکاسی هم مانند برنامه های قبلی مجهز به امکاناتی مثل تراز سفیدی، کنترل نوردهی، کنترل فوکوس دستی و… می باشد. پشتیبانی از تصاویر RAW، امکان گرفتن تصاویر پانوراما و قابلیت ایجاد گیف در این برنامه، دو مزیت دیگر آن هستند.

بهترین برنامه دوربین گوشی

Pixtica

Pixtica یک برنامه چندکاره است که در لیست بهترین دوربین گوشی نیز قرار می گیرد. علاوه بر ویژگی های این برنامه از جمله کنترل نور، فیلترهای متنوع و… که مشابه قابلیت های دیگر دوربین هاست، Pixtica مجهز به اسکنر نیز می باشد.

ویرایشگر داخلی فیلم و عکس نیز در این برنامه وجود دارد که می توانید پس از ثبت عکس و یا ضبط ویدئو، آن ها را ویرایش نمایید.

شما به جز دوربین پیش فرض نصب شده بر روی گوشی، دوربین دیگری بر روی موبایلتان نصب کرده اید؟ به نظرتان برای اینکه یک اپلیکیشن در لیست بهترین دوربین گوشی قرار گیرد، باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ در صورنی که از برنامه ای غیر از دوربین گوشیف برای عکاسی یا فیلم برداری استفاده می کنید، آن را در قسمت دیدگاه ها به سایر کاربران نیز معرفی نمایید.