2 روش بازگردانی دایرکت حذف شده در اینستاگرام

بازگردانی دایرکت حذف شده در اینستاگرام

بازگردانی دایرکت حذف شده در اینستاگرام روشی بسیار پر کاربرد بوده که با استفاده از آن می توانید دایرکت هایی که به هر جهت پاک شده اند را برگردانید. به این ترتیب به اطلاعات قدیمی خود دست پیدا خواهید کرد. در ادامه این مطلب روش انجام اینکار را به ترتیب عنوان خواهیم کرد.

مقاله پیشنهادی: آموزش کپی کپشن اینستاگرام به صورت تصویری

بازگردانی از طریق موبایل

1- در مرحله اول اینستاگرام خود را باز کنید و از داخل پروفایل سه خط بالای صفحه را لمس کنید.

2- در ادامه امنیت “Security” را انتخاب کنید.

3- دانلود داده ها “Download Data” را باز کنید.

4- در این بخش صفحه ای برای شما باز خواهد شد که باید در آن ایمیل خود را وارد کنید. دقت داشته باشید که این ایمیل باید همان ایمیلی باشد که هنگام ساخت اکانت خود در بخش مشخصات وارد کرده اید.

5- برای بازگردانی دایرکت حذف شده در اینستاگرام نیاز دارید که پسورد خود را وارد نمایید.

6- در نهایت 48 ساعت صبر کنید که ایمیلی شامل تمام دایرکت ها برای شما ارسال گردد.

بازگردانی دایرکت حذف شده در اینستاگرام

بازگردانی از طریق کامپیوتر

1- سایت اینستاگرام را باز کنید و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. وارد بخش پروفایل شوید.

2- چرخ دنده کنار Edit Profile را انتخاب نموده و وارد بخش تنظیمات شوید.

3- Privacy and Security را باز کنید.

4- از بخش Data Download گزینه Request Download را انتخاب نمایید.

5- ایمیل خود را وارد کنید. همانند روش بازگردانی دایرکت حذف شده در اینستاگرام باید ایمیلی که در پروفایل خود ثبت نموده اید را وارد نمایید.

6- رمز عبور اینستاگرام خود را وارد نمایید.

7- در نهایت پیامی برای شما نمایش داده خواهد شد که در آن گفته شده ایمیل حاوی دایرکت های حذف شده تا 48 ساعت آینده برای شما ارسال خواهد شد.

بازگردانی دایرکت حذف شده در اینستاگرام

دریافت ایمیل بازگردانی دایرکت حذف شده در اینستاگرام

1- حداکثر تا 48 ساعت بعد از انجام عملیات بالا ایمیل برای شما ارسال خواهد شد. در این مرحله باید روی Download Information کلیک کنید.

2- در صفحه جدیدی که برای شما باز می شود نام کاربری و رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را وارد نمایید. سپس روی گزنه آبی رنگ Log In کلیک کنید.

3- در نهایت روی Download Information کلیک کرده و فایل زیپ دایرکت های خود را دریافت نمایید.

دریافت ایمیل بازگردانی دایرکت حذف شده در اینستاگرام

در نهایت یک فایل زیپ در پوشه دانلود خود مشاهده خواهید کرد که باید آن را از حالت فشرده خارج کنید. برای انجام اینکار کافیست روی گزینه Extract کلیک کرده و پوشه را استخراج کنید. پس از انجام اینکار در بین فایل هایی که مشاهده می کنید پوشه messages.json را پیدا کنید. محتویات این پوشه شامل دایرکت های حذف شده در اینستاگرام شما می باشد.

برای اینکه بتوانید این فایل را باز کنید و پیام های خود را ببینید نیاز به برنامه Json Genie دارید. این برنامه را می توانید در موبایل خود و با استفاده از گولی پلی استور دانلود و نصب کنید.

پس از نصب کامل برنامه آن را باز کرده و از سه نقطه بالای صفحه گزینه Open Json File را انتخاب نمایید. در این بخش فایل Messages.json را پیدا کرده و باز کنید. با باز شدن این فایل می توانید تمامی دایرکت های حذف شده خود را ببینید. چت های شما با توجه به افرادی که با آن ها مکالمه داشتید در پوشه های مختلف قرار می گیرند. در نهایت با کلیک روی هر یک از آن ها می توانید نام فرد و تمامی تکست هایی که بین شما رد و بدل شده را مشاهده نمایید.

علاوه بر این شما می توانید بجای استفاده از ایمیل با استفاده از اکانت فیسبوک خود این کار را انجام داده و به بازگردانی دایرکت حذف شده در اینستاگرام خود بپردازید.

نظرات خود را در بخش زیر با ما در میان بگذارید.